Krótko: SAP koncentruje się na MSP

Firma SAP konsekwentnie realizuje cel wzmocnienia swojej pozycji w segmencie MSP. Efekty są już widoczne - ponad 45% wzrost sprzedaży rozwiązania SAP Business One, dedykowanego małym i średnim przedsiębiorstwom.

Wśród nowych klientów firmy SAP z sektora MSP są głównie firmy z branży produkcyjnej, dostawcy usług i przedsiębiorstwa handlowe. Rozwiązanie SAP Business One zakupiła m.in. firma Ayala, zajmująca się zaopatrzeniem gabinetów kosmetycznych i fryzjerskich, która wdroży go w zakresie importu, produkcji oraz dystrybucji.

"Przedsiębiorstwa średniej wielkości są już dla nas od dłuższego czasu obszarem priorytetowym, a mniejsze firmy mają w sobie ogromny potencjał inwestycyjny i wierzymy że w najbliższych latach znacząco przyczynią się one do wzrostu inwestycji w informatykę na polskim rynku." - mówi Grzegorz Rogaliński, Prezes SAP Polska.

Zobacz również:

  • Strategiczna współpraca NTT DATA Business Solutions i Beyond.pl
  • Jak cyfryzują się polskie przedsiębiorstwa
  • Żabka wybrała platformę HPE GreenLake

Źródło: SAP

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200