Krótko: SAP koncentruje się na MSP
- Monika Tomkiewicz,
- 15.04.2008, godz. 08:18
Firma SAP konsekwentnie realizuje cel wzmocnienia swojej pozycji w segmencie MSP. Efekty są już widoczne - ponad 45% wzrost sprzedaży rozwiązania SAP Business One, dedykowanego małym i średnim przedsiębiorstwom.
Wśród nowych klientów firmy SAP z sektora MSP są głównie firmy z branży produkcyjnej, dostawcy usług i przedsiębiorstwa handlowe. Rozwiązanie SAP Business One zakupiła m.in. firma Ayala, zajmująca się zaopatrzeniem gabinetów kosmetycznych i fryzjerskich, która wdroży go w zakresie importu, produkcji oraz dystrybucji.
"Przedsiębiorstwa średniej wielkości są już dla nas od dłuższego czasu obszarem priorytetowym, a mniejsze firmy mają w sobie ogromny potencjał inwestycyjny i wierzymy że w najbliższych latach znacząco przyczynią się one do wzrostu inwestycji w informatykę na polskim rynku." - mówi Grzegorz Rogaliński, Prezes SAP Polska.
Zobacz również:
- Strategiczna współpraca NTT DATA Business Solutions i Beyond.pl
- Jak cyfryzują się polskie przedsiębiorstwa
- Żabka wybrała platformę HPE GreenLake
Źródło: SAP