Krótko: Nordea Bank Polska rozbuduje system bankowości korporacyjnej

Na mocy kontraktu zawartego z firmą Suntech system bankowości korporacyjnej Nordea Bank Polska zyska m.in. funkcje pozwalające na korzystanie z usług finansowych za pośrednictwem Internetu.

Wedle zapowiedzi rozbudowa funkcjonalności systemu pozwoli m.in. na korzystanie z usług bankowych z poziomu przeglądarki internetowej. Nowy obsługiwany za pośrednictwem przeglądarki internetowej interfejs ma gwarantować m.in. łatwy dostęp do usług bankowych i gwarantować przy tym wysoki poziom bezpieczeństwa transakcji. Planowane jest również uruchomienie mechanizmów pozwalających na autoryzację zleconych uprzednio transakcji. Modernizacja systemu potrwa do końca września br. Znany pod nazwą Solo Corporate system bankowości korporacyjnej Nordea Bank Polska bazuje na opracowanym przez firmę Suntech rozwiązaniu TeleKonto. Obecnie z systemu korzysta ok. 2 tys. klientów banku.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200