Kosmetyki Oriflame w chmurze

Producent i dystrybutor kosmetyków Oriflame wybrał chmurowe rozwiązanie CaaS Contact Center firmy Interactive Intelligence, żeby usprawni i ujednolicić obsługę klientów w ponad 50 krajach.

Rozwiązanie Interactive Intelligence zostało wybrane m.in. dlatego, że można je wprowadzać elastycznie, wykorzystując infrastrukturę dostępną na rynkach. Przeniesienie procesów obsługi klienta w Oriflame do chmury ma na celu uporządkowanie i standaryzację działań na poziomie globalnym, wprowadzenie jednolitych mechanizmów kontroli jakości i zwiększenie elastyczności organizacji. Planowane jest wdrożenie ujednoliconego menu głosowego IVR, zintegrowanej obsługi kanału głosowego, e-maila, czatu, faksu, centralnego systemu nagrywania i raportowania interakcji. System zostanie zintegrowany z rozwiązaniem CRM Oriflame i Microsoft Lync Server 2013. Na świecie z rozwiązania skorzysta 400 konsultantów.

Zobacz również:


TOP 200