Kontakt SMS w Idea Meritum

W ramach oferty Idea Meritum operator sieci komórkowej Idea udostępnił nową usługę - Kontakt SMS - umożliwiającą utrzymywanie stałego kontaktu centrali firmy z jej pracownikami.

Komunikaty SMS są wysyłane do telefonów komórkowych pracowników i klientów, bez względu na rodzaj sieci w jakiej są aktywowani odbiorcy. Usługa umożliwia także przesyłanie zwrotnych wiadomości SMS do centrali z telefonów aktywowanych w sieci Idea.

Usługa Kontakt SMS powstała z myślą o dużych i średnich przedsiębiorstwach, które muszą utrzymywać stały kontakt z pracownikami terenowymi (np. firmy serwisowe, kurierskie, FMCG), także do obsługi ośrodków statystycznych i badawczych - posiadających własną bazę klientów (banki, firmy ubezpieczeniowe, serwisy internetowe) i używających powiadomień grupowych.

Zobacz również:

  • Koniec RCS na urządzeniach z nieoficjalnym systemem
  • SMS vs RCS vs iMessage - jakie są najważniejsze różnice?

W usłudze Kontakt SMS wiadomości są przekazywane do wybranej grupy odbiorców, z możliwością modyfikacji odbioru o szereg parametrów, takich jak: godziny dostarczenia wiadomości, podpisu wiadomości wybraną uprzednio nazwą lub skróconym numerem, raportowania liczby SMS czy rejestracji wysłanych wiadomości.

Usługa nie wymaga zestawienia łącza stałego pomiędzy systemem informatycznym klienta a siecią Idea, zaś dystrybucja odbywa się przez dowolną, ogólnie dostępną przeglądarkę WWW. Bezpieczeństwo danych gwarantuje szyfrowany w protokole HTTPS dostęp do interfejsu WWW, natomiast warunkiem aktywacji usługi jest posiadanie przynajmniej 2 kart SIM aktywowanych w Idea Meritum.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200