Koniec partnerskiej promocji Bankiera

Bankier.pl postanowił zakończyć działalność programu partnerskiego, promującego portal na 14 tys. stron domowych. Niewykluczone że wróci on w zmienionej i wzbogaconej formule, teraz jednak Bankier sku...

Bankier.pl postanowił zakończyć działalność programu partnerskiego, promującego portal na 14 tys. stron domowych. Niewykluczone że wróci on w zmienionej i wzbogaconej formule, teraz jednak Bankier skupi się na połączeniu z Euromoney.pl. Program uruchomiono w lipcu ub.r. Uczestnicy brali udział w promocji internetowej Bankier.pl, w zamian otrzymując wynagrodzenie. Po roku działalności w programie zanotowano 14 tys. stron domowych. Bankier podziękuje swoim partnerom za współpracę do końca września br.

"Bankier wystarczająco ustabilizował już swoją pozycję na rynku. Obecnie chcemy raczej utrzymać grupę posiadanych klientów i proponować im nowe możliwości usług. Takie postępowanie wynika też z ogólnej sytuacji polskiego rynku internetowego" - stwierdził Bogusław Serafin redaktor naczelny Bankiera.

Zobacz również:

  • Szyfrowanie plików, a szyfrowanie dysku - jaka jest różnica?
  • WordPress 6.5 trafia na rynek. Oto 5 najważniejszych zmian
W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200