Komunikacja głosowa w GroupWise

Novell wprowadził komunikację głosową do własnego systemu obsługi komunikatów - GroupWise. Użytkownicy korzystający z systemu mogą odbierać, odtwarzać, odpowiadać, zapamiętywać i przekazywać komunikaty głosowe z komputera stacjonarnego, przenośnego lub telefonu.

Novell wprowadził komunikację głosową do własnego systemu obsługi komunikatów - GroupWise. Użytkownicy korzystający z systemu mogą odbierać, odtwarzać, odpowiadać, zapamiętywać i przekazywać komunikaty głosowe z komputera stacjonarnego, przenośnego lub telefonu.

Uniwersalna skrzynka wejściowa (Universal In Box) upraszcza dostęp, korzystanie i zarządzanie przychodzącymi komunikatami danych głosowych ponieważ otrzymuje je i obsługuje w jednym miejscu. Korzystając z NetWare Directory Services (NDS), administrator środowisk NetWare i GroupWise może skonsolidować adresy sieci, poczty elektronicznej i poczty głosowej w jednym katalogu, wymagającym pojedynczego rejestrowania się. Ścisła integracja z GroupWise umożliwia zachowanie starego systemu komunikacji głosowej, opartego na lokalnej centrali telefonicznej bądź pozwala na korzystanie z możliwości komunikacji głosowej GroupWise. Dostępne jest także korzystanie z obydwu tych systemów jednocześnie.

GroupWise zapewnia konwersję tekstu na głos za pośrednictwem modułu przetwarzania głosu oraz integruje ten moduł z komunikacją głosową. W przyszłości system obsługi komunikatów głosowych GroupWise zostanie zintegrowany z kontrolą połączeń poprzez NetWare Telephony Services - platformę integracji sieci lokalnych i central telefonicznych.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200