Komórka dla prawdziwego mężczyzny

W tym roku wejście na polski rynek mobilnej telefonii komórkowej zapowiadają kolejne dwie marki. Swoje oferty skierują do "prawdziwych mężczyzn" i klientów biznesowych.

Mobilking, marka należąca do Mobile Entertainment Company, przygotowuje ofertę prepaid dla mężczyzn, którzy lubią sport i rozrywkę. Karty będą sprzedawane m.in. w sieci Żabka, kioskach współpracujących z Kolporterem i niezależnych sklepach oferujących telefony i akcesoria GSM.

Jak podaje Gazeta Wyborcza, użytkownicy Mobilkinga będą mieli możliwość sprawdzenia wyników meczu swojej drużyny, dostęp do erotyki, dowcipów, filmów, animacji i wyników zakładów bukmacherskich, a także dzwonków, tapet i gier.

Z kolei firma Crowley Data Poland palnuje wejście na rynek z ofertą komórkową skierowaną wyłącznie do klientów biznesowych.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200