Koma Nord rozpoczyna sprzedaż oprogramowania HEAT
- Jarosław Ochab,
- 26.03.2004, godz. 14:08
Spółka zależna katowickiej Komy na podstawie umowy zawartej z amerykańską firmą FrontRange Solutions włączy do oferty systemy klasy helpdesk.
Oprogramowanie HEAT Service & Support poszerzy ofertę Komy w zakresie rozwiązań do zarządzania infrastrukturą. Od dłuższego czasu spółka zajmuje się już wdrożeniami systemów HP OpenView i LANDesk. HEAT Service & Support to zestaw zintegrowanych aplikacji automatyzujących tzw. obsługę posprzedażną - przyjmowanie zgłoszeń serwisowych, reklamacji czy zamówień oraz przydzielanie zasobów do danych zadań. Oprogramowanie przeznaczone jest do obsługi klientów wewnętrznych i zewnętrznych.
W Polsce HEAT jest mało popularny, mimo, że od dwóch lat oprogramowanie to znajduje się w ofercie warszawskiej spółki Pentacomp. Z rozwiązania tego korzysta Coca Cola. Znacznie lepiej znane są inne produkty FrontRange Solutions – aplikacje CRM GoldMine. Do niedawna ich dystrybucją zajmował Connect Distribution. W listopadzie 2003 r. wyłącznym dystrybutorem oprogramowania linii GoldMine stała się gdyńska DC SA.
Zobacz również:
FrontRange Solutions dzięki współpracy z Komą chce zdynamizować sprzedaż rozwiazań HEAT w Polsce. W drugim kwartale br. ma się zakończyć pełna lokalizacja systemu. Obecnie dostępny jest już polski interfejs aplikacji.