Koma Nord rozpoczyna sprzedaż oprogramowania HEAT

Spółka zależna katowickiej Komy na podstawie umowy zawartej z amerykańską firmą FrontRange Solutions włączy do oferty systemy klasy helpdesk.

Oprogramowanie HEAT Service & Support poszerzy ofertę Komy w zakresie rozwiązań do zarządzania infrastrukturą. Od dłuższego czasu spółka zajmuje się już wdrożeniami systemów HP OpenView i LANDesk. HEAT Service & Support to zestaw zintegrowanych aplikacji automatyzujących tzw. obsługę posprzedażną - przyjmowanie zgłoszeń serwisowych, reklamacji czy zamówień oraz przydzielanie zasobów do danych zadań. Oprogramowanie przeznaczone jest do obsługi klientów wewnętrznych i zewnętrznych.

W Polsce HEAT jest mało popularny, mimo, że od dwóch lat oprogramowanie to znajduje się w ofercie warszawskiej spółki Pentacomp. Z rozwiązania tego korzysta Coca Cola. Znacznie lepiej znane są inne produkty FrontRange Solutions – aplikacje CRM GoldMine. Do niedawna ich dystrybucją zajmował Connect Distribution. W listopadzie 2003 r. wyłącznym dystrybutorem oprogramowania linii GoldMine stała się gdyńska DC SA.

Zobacz również:

  • Apple i Arm stawiają na długofalową współpracę
  • Nokia wybrała platformę Red Hat

FrontRange Solutions dzięki współpracy z Komą chce zdynamizować sprzedaż rozwiazań HEAT w Polsce. W drugim kwartale br. ma się zakończyć pełna lokalizacja systemu. Obecnie dostępny jest już polski interfejs aplikacji.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200