Kolejna awaria usług Outlook i Teams

Microsoft odnotował dzisiaj kolejną wpadkę, gdy użytkownicy dwóch kluczowych usług tej firmy zaczęli kilka godzin temu alarmować, że nie mają do nich dostępu. Chodzi o usługę pocztową Outlook i usługę do współpracy Teams.

Grafika: Microsoft

Jest to druga już tak poważna awaria tych usług w ostatnich dwóch tygodniach. Okazuje się, że użytkownicy usługi Outlook nie mogą wysyłać, odbierać ani przeszukiwać wiadomości e-mail. Nie pracują też funkcja kalendarza obsługiwana przez inne usługi, takie jak Teams.

Pierwsze doniesienia o awarii zaczęły pojawiać się dzisiaj kilka godzin po północy czasu GMT. Na początku dotknęła ona użytkowników zamieszkujących kontynent amerykański, ale następnie podobne informacje zaczęli wrzucać do sieci użytkownicy zamieszkujący inne kontynenty, w tym Europę.

Zobacz również:

  • Ważna informacja dla użytkowników oprogramowania .NET 7
  • Awaria Microsoft Teams - nie działa aplikacja i portal WWW
  • Mozilla stworzyła nową usługę, która usuwa nasze wrażliwe dane z internetu

Microsoft natychmiast poinformował iż bada awarię i uruchomił procedury mające przywrócić dostępność usług. Zapewnia iż zastosował odpowiednie środki zaradcze mające naprawić całą infrastrukturę obsługującą usługi. Obiecuje też, że tak szybko jak będzie to tylko możliwe, będzie zamieszczać na swojej stronie informacje o aktualnym statusie usług. informować użytkowników o tym, wczesna walidacja wykazała przywrócenie.

Pod koniec zeszłego miesiąca Microsoft musiał odnotował również globalną awarię, która unieruchomiła takie usługi, jak Exchange Online, SharePoint Online i OneDrive, Teams i Outlook. Pisaliśmy wtedy o tym tutaj.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200