Klienci 2.0
- Computerworld,
- 03.11.2006, godz. 14:27
Jak pozyskać, utrzymać i zmonetaryzować e-klienta? To hasło nowej konferencji przygotowanej przez Internet Standard wspólnie z Gazetą.pl, poświęconej zagadnieniom marketingu i sprzedaży produktów FMCG w internecie i poza nim.
Dwudniowe spotkanie (6-7 grudnia br.) obejmie prezentacje ekspertów od działań reklamowych w sieci, warsztaty z gwiazdą rynku brytyjskiego Dannym Meadows-Klue oraz nieformalne spotkania w kuluarach, służące nawiązywaniu nowych znajomości biznesowych. Na konferencji rozstrzygnięty zostanie konkurs BEST FMCG @ction na najlepszą kampanię produktów szybko zbywalnych w interencie.
Sieć jest coraz ważniejszym kanałem dystrybucji, także w segmencie FMCG. Według prognoz przedstawianych przez firmę Gemius wartość całego rynku e-commerce w Polsce już w 2010 roku sięgnie 4 mld USD, co oznaczać będzie wzrost na poziomie 300%.
Więcej o konferencji: