Kierownictwo niekomunikatywne

Komunikacja nie jest mocnym punktem polskich szefów - oceniają ich podwładni.

Tylko niespełna 30% ankietowanych dorosłych Polaków bardzo dobrze oceniło umiejętności komunikacyjne swoich przełożonych - wynika z badania przeprowadzonego przez TNS OBOP na zlecenie firmy Pleon.

Także tylko 30% respondentów opowiedziało pozytywnie na pytanie, czy zdaniem polskich pracowników szefowie potrafią kreować swój wizerunek kompetentnego profesjonalisty. Tylko 22% Polaków uważa, że ich szef bardzo dobrze radzi sobie z przekazywaniem złych wiadomości, na przykład, w sytuacjach kryzysowych.

Zobacz również:

  • Ruszyły testy satelitów Starlink działających w trybie „direct-to-cell”

Konsultanci Pleonu w oparciu o swoje doświadczenia uzyskane w pracy na całym świecie twierdzą, że styl i sposób komunikowania kadry menedżerskiej wpływające na reputację szefa mogą stanowić od 10% nawet do 15% wartości firmy. Dalsze 15% stanowi reputacja przedsiębiorstwa. Z kolei ubiegłoroczne badania przeprowadzone przez Pleon w Polsce pokazały, że w naszym kraju reputacja szefa to nawet 30% wartości firmy. Wynika to m.in. z tęsknoty za silnymi przywódcami.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200