Katalogi w Marketplanet

Powstały pierwsze elektroniczne katalogi usług i produktów oferowanych przez dostawców platformy. Katalogi publiczne mają przyciągnąć do korzystania z platformy małe i średnie firmy

W październiku br. platforma podłączy kilkudziesięciu kolejnych dostawców. W uruchomionej ofercie katalogowej znajduje się ponad 10 tys. produktów. Dotychczas system był testowany przez TP SA, która pozostaje głównym klientem platformy.

W oparciu o katalogi klienci mogą składać zamówienia poprzez Internet. Polatforma posiada dwa rodzaje katalogów - lokalne i publiczne. Katalogi lokalne zawierają produkty i usługi wybrane przez klienta po wynegocjowanych cenach, np. w wyniku aukcji elektronicznej. Są one umieszczane są na serwerach klienta, co znacznie usprawnia i przyśpiesza zakupy. Katalogi publiczne umieszczone są na serwerach Marketplanet - dostęp do nich mają wszyscy uczestnicy rynku. Ich odbiorcą mają być w założeniu przede wszystkim małe i średnie przedsiębiorstwa.

Zobacz również:

  • Jak zamieniać dane w strategię biznesową
  • Wystartowało Internet Governance UN Forum 2021 w Katowicach

Dostęp do plików zawierających katalogi zapewnia oprogramowanie Enterprise Buyer Professional (EBP), umożliwiające integrację z wewnętrznymi systemami finansowo-księgowymi. Platforma przygotowuje się obecnie do uruchomienia nowych usług m.in. w zakresie pełnej obsługi finansowej i logistycznej zawieranych kontraktów.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200