Kapsch Telecom upowszechnia Nortela

Kapsch Telecom Sp. z o.o. przeprowadziła pięć instalacji rozwiązania firmy Nortel Networks o nazwie Symposium Express Call Center. Na oprogramowanie poprawiające zarządzanie usługami typu call center ...

Kapsch Telecom Sp. z o.o. przeprowadziła pięć instalacji rozwiązania firmy Nortel Networks o nazwie Symposium Express Call Center. Na oprogramowanie poprawiające zarządzanie usługami typu call center w małych i średnich przedsiębiorstwach zdecydowały się w Polsce firmy: Berlitz GlobalNET, prowadząca dwa centra teleserwisowe - dla Microsoft i Hewlett-Packard, niemiecka pomoc drogowa ADAC z siedzibą w Poznaniu, Telekomunikacja Polska SA oddział w Łomży oraz TNT Express World Wide z siedzibą w Warszawie.

Symposium Express Call Center jest nową, zmodyfikowaną wersją innego produktu oferowanego na polskim rynku przez firmę Kapsch Telecom Sp. z o.o. - Symposium Call Center Server. Rozwiązanie zostało przystosowane do pracy w systemach instalowanych na komputerach klasy PC. Jest prostsze w obsłudze i jednocześnie rozbudowane o funkcje umożliwiające dokładne monitorowanie i koordynowanie pracy od 5 do 150 agentów obsługujących call center. Oprogramowanie pozwala m.in. na konfigurację klas obsługi połączeń, szczegółową analizę przychodzących rozmów, monitorowanie przepływu rozmów w celu identyfikacji okresów zastoju i przeciążenia, dostosowania liczby pracowników, czy też na identyfikację grupy klientów dzwoniących najczęściej.

Oprogramowanie Symposium Express Call Center dostępne jest na polskim rynku od początku 2001 r. Do końca tego roku polski oddział firmy Kapsch Telecom planuje jeszcze kilka wdrożeń tego systemu.