Kapsch Telecom upowszechnia Nortela

Kapsch Telecom Sp. z o.o. przeprowadziła pięć instalacji rozwiązania firmy Nortel Networks o nazwie Symposium Express Call Center. Na oprogramowanie poprawiające zarządzanie usługami typu call center ...

Kapsch Telecom Sp. z o.o. przeprowadziła pięć instalacji rozwiązania firmy Nortel Networks o nazwie Symposium Express Call Center. Na oprogramowanie poprawiające zarządzanie usługami typu call center w małych i średnich przedsiębiorstwach zdecydowały się w Polsce firmy: Berlitz GlobalNET, prowadząca dwa centra teleserwisowe - dla Microsoft i Hewlett-Packard, niemiecka pomoc drogowa ADAC z siedzibą w Poznaniu, Telekomunikacja Polska SA oddział w Łomży oraz TNT Express World Wide z siedzibą w Warszawie.

Symposium Express Call Center jest nową, zmodyfikowaną wersją innego produktu oferowanego na polskim rynku przez firmę Kapsch Telecom Sp. z o.o. - Symposium Call Center Server. Rozwiązanie zostało przystosowane do pracy w systemach instalowanych na komputerach klasy PC. Jest prostsze w obsłudze i jednocześnie rozbudowane o funkcje umożliwiające dokładne monitorowanie i koordynowanie pracy od 5 do 150 agentów obsługujących call center. Oprogramowanie pozwala m.in. na konfigurację klas obsługi połączeń, szczegółową analizę przychodzących rozmów, monitorowanie przepływu rozmów w celu identyfikacji okresów zastoju i przeciążenia, dostosowania liczby pracowników, czy też na identyfikację grupy klientów dzwoniących najczęściej.

Zobacz również:

  • Teams nie będzie integralną częścią Windowsa 11
  • Mozilla stworzyła nową usługę, która usuwa nasze wrażliwe dane z internetu

Oprogramowanie Symposium Express Call Center dostępne jest na polskim rynku od początku 2001 r. Do końca tego roku polski oddział firmy Kapsch Telecom planuje jeszcze kilka wdrożeń tego systemu.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200