KPMG organizuje "No printing Day"
- Monika Tomkiewicz,
- 30.08.2012, godz. 15:36
Firma jest inicjatorem akcji społecznej "No printing Day", której celem jest zachęcenie jak największej liczby osób i firm na całym świecie do powstrzymania się od drukowania na jeden symboliczny dzień - 5 października 2012 roku.
Akcja "No printing Day" ma zwrócić uwagę, że każdy, poprzez proste codzienne działania, może się przyczynić do znaczącego ograniczenia wycinki lasów i w ten sposób istotnie wpłynąć na otaczającą nas przyrodę. Udział w akcji jest bezpłatny, a dołączyć do niej można za pośrednictwem strony NoPrintingDay.pl (firmy i instytucje) oraz portalu Facebook (osoby indywidualne). "No printing Day" będzie akcją odbywającą się co roku, w każdy pierwszy piątek października. Aby zwiększyć wpływ inicjatywy "No printing Day" na środowisko, KPMG w Polsce chce też posadzić prawdziwe drzewa - będzie ich tym więcej, im więcej osób, firm i instytucji weźmie udział w akcji.
Zobacz również: