KPMG organizuje "No printing Day"

Firma jest inicjatorem akcji społecznej "No printing Day", której celem jest zachęcenie jak największej liczby osób i firm na całym świecie do powstrzymania się od drukowania na jeden symboliczny dzień - 5 października 2012 roku.

Akcja "No printing Day" ma zwrócić uwagę, że każdy, poprzez proste codzienne działania, może się przyczynić do znaczącego ograniczenia wycinki lasów i w ten sposób istotnie wpłynąć na otaczającą nas przyrodę. Udział w akcji jest bezpłatny, a dołączyć do niej można za pośrednictwem strony NoPrintingDay.pl (firmy i instytucje) oraz portalu Facebook (osoby indywidualne). "No printing Day" będzie akcją odbywającą się co roku, w każdy pierwszy piątek października. Aby zwiększyć wpływ inicjatywy "No printing Day" na środowisko, KPMG w Polsce chce też posadzić prawdziwe drzewa - będzie ich tym więcej, im więcej osób, firm i instytucji weźmie udział w akcji.

Zobacz również:

  • Zarządzanie drukiem w dobie cyfrowej transformacji
  • CIO ograniczają wydatki na IT na rzecz zrównoważonego rozwoju
W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200