Jak wybrać system do firmowej komunikacji i obsługi klienta?

O rynku i możliwościach systemów zunifikowanej komunikacji będzie mowa na seminarium "Inwestuj z głową: Technologie komunikacji biznesowej i obsługi klienta.

Podczas seminarium omówione zostaną zagadnienia obejmujące przygotowanie gruntu pod inwestycję teleinformatyczną czyli znalezienie właściwych kryteriów wyboru dostawcy, przygotowanie specyfikacji projektowej oraz potencjalne korzyści biznesowe z zastosowania systemów UC i Contact Center, również w modelu chmurowym. Głos zabiorą organizatorzy spotkania, przedstawiciele firm Asseco SEE, Interactive Intelligence, HP Polska oraz Microsoft.

Spotkanie uzupełni omówienie najnowszych badań firmy analitycznej Audytel dotyczący polskiego rynku Unified Communications (UC) oraz wystąpienie przedstawiciela Instytutu Zarządzania Contact Center poświęcone definiowaniu wymagań i sposobu prowadzenia procesu doboru optymalnego systemu contact center. Konferencja jest skierowana do osób odpowiedzialnych w firmach za obsługę klienta, managerów i dyrektorów contact center, dyrektorów IT i administratorów systemów teleinformatycznych.

Zobacz również:

Tygodnik Computerworld jest patronem medialnym wydarzenia "Inwestuj z głową: Technologie komunikacji biznesowej i obsługi klienta".


TOP 200