Jak analiza danych wspiera podejmowanie właściwych decyzji biznesowych?

Odpowiedzi na te i inne pytania będzie można poznać w czasie największej w Polsce konferencji dotyczącej analityki biznesowej DATA+.

DATA + to polska wersja globalnego wydarzenia organizowanego m.in. w Phoenix, Barcelonie, Hamburgu, Londynie i Amsterdamie, które odbędzie się w dniach 3-4 marca 2015 w Warszawie.

Podczas konferencji można się będzie dowiedzieć m.in.:

- Jak dzięki badaniu danych o zwyczajach zakupowych klientów TESCO personalizuje swoje oferty?

- Jak PKO BP zwiększa efektywność CRMu, dzięki wykorzystaniu analizy predykcyjnej?

- Jak dzięki wykorzystaniu nowoczesnych technologii, JUST GIVING stała się jedną z największych platform fundrisingowych na świecie?

Zobacz również:

  • Apple Wunderlust - iPhone 15 i inne - relacja z premiery

- Jak skuteczna wizualizacja danych wpływa na czas i trafność decyzji biznesowych?

Dwa dni konferencji są wypełnione wiedzą, konkretnymi przykładami i interaktywną pracą w grupach. Pierwszego dnia będzie można poznać doświadczenia Keynote Speaker’ów – Pieter den Hamer, Alliander (energetyka), David Walter, duunhumby (marketing), Mike Unwin, JustGiving (sieci spełecznościowe), Athanasios Noulas, Booking.com (turystyka). To także znakomita okazja do poznania wielu case’ów z rynku lokalnego (m.in. Play – budowa ofert dla rodzin, BZ WBK – planowanie i zaangażowanie różnych jednostek organizacyjnych przy wdrożeniu analityki, PKO BP – wsparcie CRMa dzięki analizie predycyjnej).

Drugiego dnia uczestnicy będą mogli wziąć udział w jednym z 4 równoległych warsztatów, podczas których, dzięki interaktywnej formule zgłębią swoją wiedzę. Do wybory są warsztaty o profilu zarówno technologicznym, jak i biznesowym – do wyboru:

Dla osób zainteresowanych technologią:

- Analiza danych społecznościowych przy użyciu ekosystemu Apache Hadoop.

- System R – współczesna analiza danych i statystyka dla organizacji.

Dla osób zainteresowanych analizą danych w biznesie:

- Skuteczna wizualizacja danych i jej wpływ na czas i trafność decyzji biznesowych.

- Strategia danych w firmie: gdzie szukać efektywnych połączeń i co warto analizować?

Więcej informacji: https://www.computerworld.pl/konferencja/dataplus2015

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200