Jabra stawia na UC

GN Netcom - producent zestawów słuchawkowych marki Jabra - wprowadza na rynek cztery przewodowe zestawy z serii UC VOICE, zoptymalizowane pod tym kątem zunifikowanej komunikacji (Unified Communication).

Rośnie grupa użytkowników platform UC, które - najprościej mówiąc - dążą do integracji wszystkich możliwych form komunikacji: połączeń głosowych, wideo, wymiany informacji tekstowych oraz pracy grupowej. Zasadniczym celem stosowania Unified Communications jest zwiększenie produktywności i wydajności pracowników. Wg badań analityków z Frost & Sullivan obecnie jest ok 7,8 miliona użytkowników UC, a do roku 2015 ma ich być aż 49,5 mln. Popyt na rozwiązania UCC przełoży się na przychody liczone w dziesiątkach miliardów dolarów.

GN Netcom widzi w integrowaniu komunikacji swoją szansę i rozpoczyna oferowanie produktów z UC w nazwie. Ponieważ w przypadku UC jednym z trendów jest odwrót od tradycyjnego telefonu biurkowego i zastępowanie go softfonem, to zestaw słuchawkowy staje się ważnym elementem wdrożenia platformy.

Nowe zestawy słuchawkowe Jabra UC VOICE zoptymalizowano pod kątem najważniejszych platform zunifikowanej komunikacji (m.in. Microsoft, Avaya i Cisco). Cztery przewodowe (wtyk USB) modele odpowiadają na różne potrzeby i przyzwyczajenie pracowników. Wyposażone w jeden lub dwa głośniki, zapewniają komfort, łatwość użytkowania i transportu. Bardzo wysoka jakość dźwięku (obsługa dźwięku szerokopasmowego - HD Voice) i firmowa technika redukowania dźwięków tła w mikrofonie znacznie ułatwiają rozmowy telefoniczne oraz tele- i wideokonferencje. Przed uszkodzeniem słuchu i nieprzyjemnymi efektami dżwiękowymi chroni technika Peakstop Protection. Trzy zestawy - UC VOICE 150, 250 i 550 mają być dostępne jeszcze we wrześniu, zaś UC VOICE 750 - do końca tego roku.

Producent oferuje 2 lata gwarancji. Cen nie podano.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200