JTT goni czołówkę

Spółka coraz aktywniej działająca na rynku dystrybucyjnym zamierza wzmocnić pozycję w rankingu producentów PC. Od 15 kwietnia rusza ogólnopolska kampania JTT, promująca nowe modele komputerów, skierowana do klientów biznesowych i indywidualnych.

JTT Computer, coraz aktywniej działająca na rynku dystrybucyjnym, zamierza wzmocnić swoją pozycję w rankingu producentów PC. W I kw. 2002 r. firma sprzedała ponad 11 tys. komputerów (157 serwerów), co oznacza 31-proc. wzrost w stosunku do analogicznego okresu 2001 r. Zachęcona wynikami sprzedaży, JTT od 15 kwietnia rozpoczyna kampanię promującą nowe linie komputerów Adax dla użytkowników biznesowych i indywidualnych. Reklamy ukażą się w ogólnopolskiej prasie (m.in. Computerworld) i radiu.

Podstawowym modelem z biznesowej linii JTT będzie komputer Alfa C1000 wyposażony w procesor Celeron 1,2 GHz, pamięć 128 MB, dysk 20GB, kartę sieciową 10/100, Windows 98 i aplikację antywirusową AntivirenKit. Cenę komputera wyznaczono na 1669 zł netto.

Zobacz również:

  • Biały Dom obejmie sankcjami kolejną chińską firmę produkującą chipy

W 2001 r. JTT Computer zajeła czwarte miejsce w zestawieniu największych producentów PC w Polsce. Najwięcej PC sprzedały Compaq, Optimus i NTT.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200