Intertelecom '99: Wielka, francuska

Bogatą ofertę na tegoroczne targi przygotowuje Lucent Technologies.

Bogatą ofertę na tegoroczne targi przygotowuje Lucent Technologies.

Wszystkie działy firmy zamierzają pokazać co najmniej kilka nowych rozwiązań, wśród których znajdą się Cajun (dawniej SystiLAN) - zestaw urządzeń aktywnych sieci LAN oraz WaveLAN - bezprzewodowe karty sieciowe do budowy bezprzewodowych sieci lokalnych. Istotnym elementem oferty będzie system dostępowy AnyMedia, służący do integracji transmisji głosu, danych i usług szerokopasmowych w jednej platformie sprzętowej. System ten oparty jest na koncepcji sieci FITL, uwzględniając jej różne topologie, takie jak FTTC (Fiber to the Curb) czy FTTB (Fiber to the Building). Pojemność pojedynczej półki AnyMedia pozwala na przyłączenie do 512 abonentów POTS lub 192 ISDN bądź uruchomienie 60 łączy ADSL. Urządzenia dostępowe z serii AnyMedia realizują m.in. usługi, takie jak POTS, ISDN BRA, linie abonenckie ADSL, linie dzierżawione analogowe i cyfrowe do transmisji danych V.24/V.28, X.21/V.11, V.35, V.36 na bazie pętli analogowych i ISDN BRA, nx64 Kb/s data V.35 w technologii HDSL, linie dzierżawione 2 Mb/s G.703 w technologii HDSL, ISDN PRA.

Lucent zaprezentuje także centralę Definity ECS (Definity Enterprise Communication Server), pozwalającą na zwiększenie do kilku tysięcy liczby portów wykorzystywanych w systemie. Definity ECS realizuje połączenia multimedialne, transmisję w sieci ATM, dostosowuje się do otwartych standardów, takich jak TSAPI, SNMP i QSIG. Centrala zawiera wiele mechanizmów zabezpieczających: duplikowanie, autodiagnostykę, obsługę zdalną (można dokonywać niezbędnych napraw bez wyłączania urządzeń). Centrala, zarządzana za pośrednictwem konsoli pracującej w systemie Windows, umożliwia monitorowanie nawet sześciu połączeń równocześnie. Wyposażono ją w wiele udogodnień pozwalających na nadzór nad połączeniami wchodzącymi i wychodzącymi. Operator może z poziomu konsoli konfigurować i zarządzać 4 książkami adresowymi o dowolnej liczbie pól i telefonów.

Trzecią grupę rozwiązań, które prawdopodobnie znajdą się na tegorocznych targach, stanowi komplet urządzeń i aplikacji do budowy telefonicznego centrum obsługi klienta.