Internetowy serwis wydawnictwa MURATOR

Murator PLUS, miesięcznik dla osób zawodowo związanych z budownictwem, będzie we wrześniu dostępny w wersji on-line.

Murator PLUS, miesięcznik dla osób zawodowo związanych z budownictwem, będzie we wrześniu dostępny w wersji on-line.

Pismo jest obecne na rynku od czterech lat. Propaguje dobrą jakość w budownictwie, promuje najnowocześniejsze materiały i technologie, obserwuje i analizuje zmiany na rynku budowlanym. Redakcja jest współtwórcą cyklicznego ogólnopolskiego rankingu przedsiębiorstw oraz producentów materiałów budowlanych - LISTA 100. Stale współpracuje z kadrą naukową i studentami uczelni technicznych. „Murator PLUS” patronuje licznym spotkaniom, konferencjom, wystawom i ważnym wydarzeniom budowlanym.

Zmiany zachodzące w branży oraz dynamiczny rozwój rynku budowlanego przyspieszyły decyzję o zastąpieniu wersji drukowanej pisma wersją elektroniczną. „Jednak - zdaniem dyrektora generalnego wydawnictwa Murator, Zygmunta Stępińskiego - czynimy to nie tylko po to by szybciej niż inni sprostać wymogom czasu, ale przede wszystkim by zapewnić naszym czytelnikom, dostęp do najpełniejszych informacji o budownictwie.” Wersja on-line „Muratora PLUS” ma spełnić oczekiwania wszystkich potrzebujących aktualnej i rzetelnej informacji, przy nieograniczonych możliwościach dostępu do danych.

Internetowy serwis budowlany dla profesjonalistów www.muratorplus.pl mieścić będzie:

- katalogi zawierające informacje z dziedziny techniki i technologii, biznesu, prawa i zarządzania;

- kilkutysięczne bazy danych firm oferujących materiały budowlane, bazy o wykonawcach i projektantach;

- aktualizowane codziennie serwisy budowlane, w tym także bieżące ceny materiałów budowlanych z całego kraju;

- gotowe do wykorzystania biblioteki detali do programu wspomagającego projektowanie inżynierskie AutoCAD;

- forum dyskusyjne: od nowych technologii po nowe ustawy zmieniające zasady wykonywania zawodu.

Twórcy serwisu chcą umożliwić odbiorcy zakup ciekawej książki, zarezerwowanie wstępu na imprezę budowlaną czy stworzenie indywidualnego serwisu, zawierającego tylko interesujące go bloki tematyczne. Dla osób, które nie mają dostępu do Internetu, ma być drukowany krótki biuletyn z najważniejszymi wydarzeniami z ostatniego miesiąca – newsletter. Będzie on rozsyłany do 10 000 specjalistów zarejestrowanych w bazie danych.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200