Internet Partners gwarantuje jakość usług
- Anna Machol,
- 21.01.2002, godz. 08:55
Internet Partners, dostawca usług internetowych, oferuje klientom możliwość rozszerzenia kontraktu o klauzulę SLA ($Service Level Agreement$), gwarantującą dostępność sieci.
Internet Partners, dostawca usług internetowych, oferuje klientom możliwość rozszerzenia kontraktu o klauzulę SLA (Service Level Agreement), gwarantującą dostępność sieci.
Oferta jest adresowana przede wszystkim do klientów instytucjonalnych, wykorzystujących Internet w działalności biznesowej (sieci VPN, ekstranety, serwisy internetowe).
SLA jest częścią umowy abonenckiej, która definiuje warunki techniczne świadczenia usług dostępu do sieci (czas reakcji serwisowej, czas naprawy usterki, warunki i sposoby reagowania na różne wydarzenia). W zależności od warunków umowy Internet Partners gwarantuje utrzymanie dostępności sieci maks. w 99,5 proc. W razie niedotrzymania tych warunków klientowi przysługuje rekompensata, zależna od czasu niedostępności łącza, wysokości abonamentu i typu umowy serwisowej.
Więcej informacji: www.ipartners.pl .