Internet Group kontynuuje zmianę orientacji biznesowej

Firma Internet Group SA (dawniej Ariel SA) sprzedała należącą do niej fabrykę obuwia. Nabywcą została firma Ad-Pi-Ko, która zgodziła się zapłacić za nią 850 tys. zł Przypomnijmy, że w sierpniu spółka...

Firma Internet Group SA (dawniej Ariel SA) sprzedała należącą do niej fabrykę obuwia. Nabywcą została firma Ad-Pi-Ko, która zgodziła się zapłacić za nią 850 tys. zł

Przypomnijmy, że w sierpniu spółka Ariel SA podjęła decyzję o zmianie nazwy. Nieco wcześniej jej zarząd zdecydował o całkowitej zmianie orientacji biznesowej spółki. Zgodnie z nową strategią całe przychody spółki mają pochodzić z działalności internetowej i telekomunikacyjnej, a nie z produkcji obuwia. Po ogłoszeniu tych planów szybko wzrosły akcje firmy, notowanej na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych.

We wrześniu br. firma zapowiedziała, że w ciągu 1,5 roku zamierza pozyskać inwestora strategicznego. Obecnie IG posiada udziały w kilku spółkach internetowych: ZIGZAG, Gonet, Getin, NET, Pirxnet i K3 DOM.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200