Interia.pl = RMF.Interia.pl?

Członkowie Rady Nadzorczej portalu internetowego Interia.pl zastanawiają się nad zmianą nazwy spółki Interia.pl na RMF.Interia.pl. "Nasz portal jest firmą, wchodzącą w skład grupy Holding FM, której c...

Członkowie Rady Nadzorczej portalu internetowego Interia.pl zastanawiają się nad zmianą nazwy spółki Interia.pl na RMF.Interia.pl. "Nasz portal jest firmą, wchodzącą w skład grupy Holding FM, której częścią jest radio RMF FM. Główni akcjonariusze Interii, firmy ComArch i RMF FM rozważali na bardzo wstępnym etapie zmianę nazwy portalu. Jako powód podawali fakt, że marka Interii byłaby bardziej rozpoznawalna dzięki temu, że radio RMF FM jest najchętniej słuchaną stacją radiową w Polsce. Na dzień dzisiejszy nie ma jednak formalnej decyzji w tej sprawie, jednakże wewnątrz akcjonariatu pomysł cały czas istnieje i nie można tej zmiany w przyszłości wykluczyć", wyjaśnił Tomasz Jażdżyński, prezes zarządu Interia.pl.

Prezes portalu dodał, że jeżeli jednak doszłoby do zmiany nazwy, objęłoby to co najwyżej zmianę nazwy handlowej spółki Interia.pl SA, a nie zmianę domeny internetowej portalu i jego adresu WWW. Interia.pl plasuje się bowiem na trzecim miejscu wśród portali w Polsce najbardziej znanych krajowym internautom. W lipcowym badaniu OBOP-u, 17% badanych internautów spontanicznie wymieniło nazwę portalu, jako tego, z którego korzystają najchętniej. Interia wciąż ponosi jednak straty. W drugim kwartale br. (w miesiącach od kwietnia do czerwca) spółka zanotowała stratę netto przekraczającą 4 mln zł, przy przychodach ze sprzedaży na poziomie 6,89 mln zł.

Zobacz również: