Interactive Intelligence wprowadza program monitorującą pracę CC na iPadzie
- Janusz Chustecki,
- 25.10.2013, godz. 08:36
Firma Interactive Intelligence Group wydała aplikację mobilną Interaction Supervisor iPad Edition - oprogramowanie przystosowane do pracy na iPadzie lub iPadzie mini, usprawniające kontrolę jakości w centrach obsługi klienta. Aplikacja oferuje administratorom contact center dostęp do informacji w dowolnej lokalizacji.
Rozwiązanie zawiera konfigurowalną konsolę, która umożliwia mobilny, bezprzewodowy dostęp do statystyk analizy mowy w czasie rzeczywistym, a także do ocen poziomu usług według grupy roboczej, kolejki, konsultanta lub przedziału czasowego.
Alarmy w czasie rzeczywistym powiadamiają kierowników o przekroczeniu określonych progów jakościowych, na przykład średniego czasu oczekiwania na połączenie. Dostępny jest też widok lokalizacji konsultantów. Pokazuje on przy jakich stanowiskach siedzą konsultanci i jaki mają status (np. „Na obiedzie”, „Na szkoleniu”), a także wyświetla ich zdjęcia oraz umiejętności.
Zobacz również:
Więcej informacji o rozwiązaniu można znaleźć pod adresem http://www.inin.com/solutions/Pages/Interaction-Supervisor-iPad-Edition.aspx.
Zapraszamy na konferencję Best in Cloud, która podpowie Państwu jak przełożyć rozwiązania chmurowe na wyraźny efekt biznesowy. Konferencja odbędzie się 19 listopada 2013 w Warszawie.
Best in Cloud to nasza propozycja rzeczowej dyskusji o Cloud Computing w polskich firmach. O najlepszych pomysłach i przykładach zastosowania rozwiązań Cloud Computing w rodzimych uwarunkowaniach. Konferencja zogniskowana jest wokół wystąpień 6 finalistów konkursu Best in Cloud. To będzie duża porcja doświadczenia, wiedzy, inspiracji. Podanej w sposób syntetyczny i interaktywny, łącząc wymiary biznesowy, strategiczny i technologiczny.
Szczegółowy program konferencji pod adresem http://www.computerworld.pl/konferencja/BestinCloud.