Interactive Intelligence w Polsce

Amerykańska firma Interactive Intelligence, dostawca rozwiązań contact center i telefonii IP, otwiera biuro w Polsce.

Amerykańska firma , dostawca rozwiązań contact center i telefonii IP, otwiera biuro w Polsce.

Biuro będzie koordynować bieżącą obsługę kluczowych klientów firmy oraz pozyskiwać nowe kontrakty i prowadzić działania marketingowe. Ponadto będzie obsługiwać rynki: czeski, słowacki, węgierski, rumuński i bułgarski.

Marcin Grygielski, dyrektor regionalny na Europę Środko-wo-Wschodnią w Interactive Intelligence

Marcin Grygielski, dyrektor regionalny na Europę Środko-wo-Wschodnią w Interactive Intelligence

Interactive Intelligence będzie oferować swój główny produkt Customer Interaction Center (CIC). "System CIC to kompletne rozwiązanie IP Contact Center, udostępniające wszystkie komponenty niezbędne do budowy nowoczesnego centrum obsługi klienta" - mówi Marcin Grygielski, dyrektor regionalny na Europę Środkowo-Wschodnią w Interactive Intelligence.

Założona w 1994 r. firma adresuje swoją ofertę przede wszystkim do sektorów: finansowego, energetycznego, medycznego, telekomunikacyjnego oraz telemarketingowego. W obszarze jej zainteresowań znajdują się przedsiębiorstwa, które posiadają rozbudowane centra kontaktu z klientem lub prowadzą kampanie telemarketingowe. Klientami Interactive Intelligence są m.in. AIG, BMW, Eli Lilly, Honda, Microsoft, Motorola, Oracle oraz Volvo.

Oprogramowanie CIC jest modułowe. Obejmuje m.in. funkcje automatycznej dystrybucji połączeń (ACD), IVR, rozpoznawanie mowy, współpracę przez Internet, zdalne wsparcie konsultantów, monitoring, predictive dialing, nagrywanie (głos, poczta elektroniczna, faks, chat, zrzuty ekranu) i raportowanie. Zbudowane jest wg standardu SIP oraz technologii VoIP.

"Zdecydowaliśmy się na uruchomienie biura w Polsce, ponieważ jest to dla nas rynek o największym potencjale. Wiele polskich firm modernizuje centra kontaktu z klientami i polepsza jakość swoich usług" - twierdzi Marcin Grygielski.

Produkty Interactive Intelligence dostępne są za pośrednictwem partnerów. Obecnie firma współpracuje z ITD, Damovo, Webel oraz Wolainfo. Poza sprzedażą produktów Interactive Intelligence świadczy usługi wsparcia technicznego, realizowanego przez centrum pomocy zlokalizowane w Amsterdamie.