Intelix: nowy system billingowy

Katowicka spółka zakończyła prace nad nową wersją swojego systemu billingowego przeznaczonego dla operatorów telefonii tradycyjnej i firm świadczących usługi VoIP.

Spółka Intelix zakończyła prace nad drugą wersją systemu bilingowego dla operatorów telekomunikacyjnych. Intelix Billing System przeznaczony jest dla operatorów telefonii tradycyjnej i usług VoIP. System składa się z kilku modułów: Billing Admin (taryfikacja połączeń, weryfikacja rekordów bilingowych), Billing Rozliczenia (przygotowanie danych do wystawienia faktury), Billing Raport (system raportowy dla usługodawcy). Całość uzupełnia moduł bieżącej obsługi systemu (Billing Operator – definiowanie taryf) oraz moduł Billing On-Line. Ten ostatni umożliwia klientom zdalny dostęp do systemu i przeglądanie informacji bilingowych za pomocą przeglądarki internetowej.

Jak zapewnia producent, jedną z największych zalet jest systemu, jest duża elastyczność w zarządzaniu planami taryfowymi np. dla grup lub poszczególnych (kluczowych) klientów. Dopełnieniem systemu będzie moduł CRM, który przygotowuje katowicka spółka.

Zobacz również: