Infor kupuje producenta narzędzi wspierających marketing

Rozwiązania amerykańskiej spółki Orbis Global mają posłużyć do rozszerzenia oferty firmy Infor Global Solutions w zakresie narzędzi ułatwiających zarządzanie procesami marketingu.

Zakup firmy Orbis Global jest częścią prowadzonej od kilku lat strategii rozwoju w drodze przejęć. Przejęcie kalifornijskiej spółki ma pozwolić na wzmocnienie pozycji koncernu Infor w segmencie narzędzi wspierających zarządzanie zasobami i działaniami w zakresie marketingu. Orbis Global specjalizuje się w rozwiązaniach wspierających planowanie, optymalizację, automatyzację oraz analizowanie efektów działań marketingowych. Oprogramowanie amerykańskiej spółki jest oferowane m.in. w modelu usługowym.

Po zamknięciu fuzji narzędzia Orbis Global zostaną najpewniej włączone do oferowanego przez Infor pakietu rozwiązań marketingowych Epiphany. Według ekspertów szczególny nacisk zostanie położony na maksymalne wykorzystanie potencjału rozwijanych przez Orbis Global narzędzi z zakresu analityki marketingowej. Wartości transakcji nie ujawniono.

Warto dodać, że dzięki wcześniejszym przejęciom - m.in. znanej również w Polsce firmy Lawson Software - koncern Infor jest obecnie trzecim największym dostawcą rozwiązań wspierających zarządzanie na świecie. Opartą na przejęciach strategię rozwoju promuje Charles Phillips, obecny dyrektor generalny spółki, a wcześniej wiceprezes Oracle.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200