Infor inwestuje w sieć partnerską i udostępnia nowy program Infor Partner Network

IPN (Infor Partner Network) ma zapewnić partnerom sprzedającym aplikacje biznesowe Inforu system motywacyjny, narzędzia sprzedaży i szkolenia dopasowane do poziomu partnerstwa.

"IPN odznacza się wysokimi prowizjami, nowymi bonusami za wyniki, szeroką ofertą szkoleniową i certyfikacyjną oraz programem MDF - Market Development Fund, który zapewnia partnerom dodatkowe fundusze uzależnione od wyników sprzedaży" - mówi Jeff Abbott, wiceprezes ds. sojuszy i porozumień partnerskich w Infor. Wyznaczył on sobie za cel podwojenie dochodów Infor ze sprzedaży przez partnerów w ciągu trzech lat. IPN będzie kluczowym elementem tej strategii.

IPN wprowadza trzypoziomową strukturę uzależnioną od wyników - Associate, Silver oraz Gold - w uznaniu i promocji sukcesu partnerów handlowych. Partnerzy mogą przechodzić do kolejnych poziomów partnerstwa w zależności od ich specjalizacji produktowej, poziomu certyfikacji i wyników sprzedaży. Wszyscy partnerzy handlowi będą mieli dostęp do zasobów i narzędzi, programów szkoleniowych i certyfikacyjnych, motywacyjnego systemu prowizyjnego oraz programu MDF.

Zobacz również:

  • Microsoft prezentuje Viva Sales - inteligentny dodatek do CRM
W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200