Imponujące wyniki GK Action SA

Firma poinformowała media o realizowaniu swojej prognozy finansowej z zauważalnym wyprzedzeniem.

GK Action SA informuje w swojej informacji prasowej o wynikach finansowych osiągniętych w pierwszych sześciu miesiącach 2013 roku. W tym czasie firmie udało się wypracować 2 121 122 tys. złotych przychodu ze sprzedaży i 28 370 tys. zysku netto. Było to odpowiednio 37,7% i 38,7% więcej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku. Jednocześnie spółka osiągnęła wyższy zysk operacyjny niż przed rokiem – 39 090 tys. złotych (wzrost o 34,27% pierwszych 6 miesięcy ubiegłego roku).

Warto przy tym odnotować, że w kwietniu tego roku, informowano, że skonsolidowane przychody Grupy Kapitałowej Action SA w 2013 roku wyniosą 4 218 737 tys. złotych, a skonsolidowany zysk netto 54 855 tys. złotych. Oznacza to, że po pierwszym półroczu, prognoza na rok 2013 została zrealizowana w ponad 50%.

Zobacz również:

  • Telegram chce, aby z jego usługi zaczął korzystać biznes
  • Dobre wyniki finansowe Fortinet

- Utrzymanie efektywnego i sprawnego biznesu przy tak dynamicznym rozwoju jest sztuką, a nam to wychodzi. Skupiliśmy się na tworzeniu przewag konkurencyjnych przy wykorzystaniu zróżnicowanego asortymentu i zasobów całej Grupy Kapitałowej. Stale poszukujemy nowych kontraktów handlowych i sposobów wykorzystania ich w istniejących kanałach sprzedaży. Ta strategia buduje wartość nie tylko dla nas, ale też dla naszych partnerów biznesowych, pokazujemy bowiem resellerom nowe obszary wzrostu – powiedział Piotr Bieliński, prezes zarządu Action SA.

Firma zaznaczyła również, że istotnym obszarem wzrostu był dla niej eksport oraz kontrakty realizowane poza granicami kraju. Chodzi tu o działalność dystrybucyjną w Niemczech oraz działalność ACTION Centrum Edukacyjne. Z usług tego drugiego korzysta ponad 300 partnerów szkoleniowych Microsoft oraz autoryzowanych trenerów Microsoftu z ponad 60 krajów na świecie.

- Działania prowadzone zagranicą mają kluczowe znaczenie dla naszych marek własnych. W pierwszym półroczu ActiveJet był drugim najważniejszym pod względem efektywności działemw firmie. Jeszcze bez niemieckiej spółki w portfelu, eksportowaliśmy ActiveJet na kilkanaście europejskich rynków. Teraz będzie nam zdecydowanie łatwiej budować świadomość i sprzedaż marki w Niemczech i innych krajach Unii Europejskiej – dodał Bieliński.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200