IQS zbada nowe media

Grupy IQS powołała nową spółkę - ORIAQ. Firma zajmie się badaniem nowych mediów - internetu, telewizji cyfrowej oraz rozwiązań mobilnych.

Badania prowadzone przez Oriaq mają dostarczać odpowiedzi na temat zachowań konsumentów i tego, w jaki sposób konsumują oni nowe media. O tym czego konkretnie będzie dotyczyło badanie (czyli np. "dlaczego konsumenci nie oglądają telewizji kablowej, ale wchodzą na stronę portalu i tam oglądają telewizję internetową?") decydował będzie oczywiście klient.

"Podstawowe pytania stawiane nam przez rynek to m.in. "dlaczego ludzie używają moich produktów, co buduje ich zadowolenie i czy będą powracać". - mówi Krzysztof Krejtz, wiceprezes i partner zarządzający ORIAQ.

Jako spółka GRUPY IQS, ORIAQ będzie korzystał z metodologicznego zaplecza i doświadczenia badawczego IQS. W zależności od potrzeb badania, spółka zamierza stosować zarówno metody ilościowe, jakościowe, etnograficzne, czy też z zastosowaniem rozwiązań informatycznych. Badania będą wykorzystywane nie tylko do diagnozy sytuacji, ale również do wygenerowania rekomendacji dla klienta.

"Rezygnując z tradycyjnych podziałów na badania jakościowe i ilościowe, spółka wprowadza nowe metody badawcze, koncentrujące się na relacji użytkownik - medium." - czytamy w informacja prasowej.

Prezesem spółki ORIAQ został Bartłomiej Zarębski, poprzednio członek zarządu Grupy Stereo S.A. (właściciela m.in. sklepów internetowych Bileteria.pl, Pstryk.pl, Stereo.pl).

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200