IGroup: zmiany w zarządach platformy CC

Call Center Poland, ContactPoint i Call Connect, spółki zależne Internet Group, mają nowych prezesów.

Piotr Reznar dotychczas odpowiedzialny za zarządzanie Call Center Poland został dyrektorem zarządzającym Call Connect, gdzie będzie odpowiedzialny za obsługę strategicznych klientów grupy. Zmiana stanowiska nastąpiła z inicjatywy Piotra Reznara.

Nowym prezesem Call Center Poland został Stanisław Boczkowski. Wcześniej karierę zawodową budował na stanowiskach menedżerskich m.in w Skandia, Zurich Towarzystwo Ubezpieczeń, PZU Życie, International Insurance Consulting Services, odpowiadając za piony marketingu, sprzedaży, obsługi klienta oraz IT.

Prezesem ContactPoint został Cezary Lewiński. Z branżą call center związany od 1997 roku. Ostatnio pełnił funkcję dyrektora zarządzającego pionu call center w Arterii. Ustępujący ze stanowiska Adam Kotrych, do czasu zamknięcia z końcem września współpracy z grupą, pozostaje członkiem zarządu.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200