IFS zintegrował wszystkie swoje rozwiązania w ramach jednej chmurowej platformy

Firma wprowadziła w ostatnich dniach do oferty pojedynczą, chmurową platformę, która łączy wszystkie jej produkty. Nosi nazwę IFS Cloud i oferuje rozwiązania potrzebne do zarządzania klientami i pracownikami. Pozwala też planować zasoby przedsiębiorstwa (funkcje ERP), zarządzać relacjami z klientami (CRM), zarządzać kapitałem ludzkim (funkcje HCM), zarządzać majątkiem (EAM) oraz zarządzać serwisem w terenie (FSM).

IFS

Korzystając z IFS Cloud, firmy mogą skalować rozwiązania i włączać nowe funkcjonalności (np. dodatkowe moduły lub nowe innowacyjne możliwości). Klienci mogą decydować, w jaki sposób będą wykorzystywać platformę IFS Cloud, która została zaprojektowana z myślą o chmurze, ale może też być wdrożona lokalnie w przedsiębiorstwie. Platforma IFS Cloud zapoczątkowuje cykl wprowadzania poprawek dwa razy w roku, co da klientom możliwość przechodzenia na najnowszą wersję wtedy, gdy będą na to gotowi.

IFS Cloud obejmuje również usługi aplikacyjne pomagające w prowadzeniu inteligentnego i autonomicznego przedsiębiorstwa, które można natywnie wykorzystywać w różnych produktach IFS i różnych branżach. Pozwala to korzystać z nowych technologii, takich jak uczenie maszynowe (ML), rzeczywistość rozszerzona i mieszana (AR/MR), sztuczna inteligencja (AI) i Internet rzeczy (IoT), które są od razu gotowe do użycia.

Zobacz również:

Firma IFS uruchomiła również nową usługę do zarządzania cyklem życia aplikacji — IFS Lifecycle Experience. IFS Lifecycle Experience obejmuje portal, na którym użytkownicy mogą kontrolować swoje aplikacje poprzez łączenie ze sobą wielu punktów kontaktu, uzyskując w ten sposób dostęp do informacji, narzędzi, kodu i uprawnień.


TOP 200