IDG Communications przejmuje firmę KickFire, zajmującą się marketingiem i analizą danych

Dzisiaj IDG (wydawca „Computerworld”) ogłosiło przejęcie KickFire, firmy z Doliny Krzemowej. Przejęcie rozszerza platformę IDG zaprojektowaną w celu rozwiązywania złożonych wyzwań marketingowych na styku mediów i MarTech, w tym poprawy jakości danych dotyczących klientów, potencjalnych klientów i odbiorców cyfrowych.

IDG Communications przejmuje firmę KickFire, zajmującą się marketingiem i analizą danych

Dane i inteligencja KickFire są kluczowym źródłem danych dla wielu firm w ekosystemie MarTech. Technologia firmy, pozbawiona plików cookie i zgodna z zasadami ochrony prywatności, umożliwia marketerom B2B odanonimizowanie ruchu na stronie internetowej i wykorzystanie danych o intencjach zakupowych pierwszej strony w celu poprawy identyfikacji nabywców na rynku, remarketingu, możliwości personalizacji strony internetowej i cyfrowych praktyk marketingowych.

Przejęcie podkreśla zaangażowanie IDG w budowanie wiodącej w branży platformy i zestawu rozwiązań, które pozostają do przodu w stosunku do coraz bardziej zróżnicowanych odbiorców i zmieniających się przepisów. W 2020 roku, IDG nabyło wiodącą platformę marketingu opartego na kontach (ABM), Triblio®, i od tego czasu integruje ją ze swoimi markami i produktami.

Zobacz również:

  • Computerworld ma 30 lat!
  • Cisco znowu na zakupach

IDG skupia się na tworzeniu treści najwyższej jaości, które generują wiedzę, zaangażowanie i głębokie relacje ze społecznością wpływowych decydentów w dziedzinie technologii i bezpieczeństwa. Nasze czołowe marki medialne, w tym CIO®, Computerworld®, CSO®, InfoWorld®, Macworld®, Network World®, PCWorld® i Tech Hive®, angażują wysokiej jakości odbiorców, dostarczając im niezbędnych wskazówek na temat zmieniającego się krajobrazu technologicznego. Globalna analiza danych oraz platforma Triblio identyfikują i aktywują intencje zakupowe, przyczyniając się do sukcesu naszych klientów. Upraszczamy złożone kampanie, które bezproblemowo realizują globalne ambicje marketerów, zapewniając spójność i wysokiej jakości wyniki.

KickFire jest liderem w dziedzinie danych o intencjach i adresach IP. Dane KickFire są dostarczane przez TWIN Caching®, opatentowaną technologię identyfikacji adresów IP z firmami. Szeroka gama metod dostarczania danych KickFire umożliwia firmom wzmocnienie każdego aspektu ich strategii ABM i wykorzystanie niewidzialnej linii produkcyjnej strony internetowej w celu przekształcenia anonimowych odwiedzających w realne możliwości sprzedaży. VisiStat, Inc, działająca pod nazwą KickFire, ma siedzibę w San Jose, CA. Więcej informacji można znaleźć na stronie www.kickfire.com.


TOP 200