IBM zapowiada nowe rozwiązania wspierające marketing internetowy

Zintegrowany pakiet oprogramowania IBM Marketing Center ma pozwalać na prowadzenie kompleksowych, internetowych kampanii promocyjnych. Usługi oparte na oferowanych wcześniej narzędziach IBM mają wspierać cały proces planowania działań marketingu online - od wyznaczania grupy docelowej, aż po bieżące monitorowanie efektywności.

Oferowane w modelu usługowym narzędzia IBM Smarter Commerce wspierają m.in. projektowanie materiałów marketingu online, precyzyjne kierowane komunikatów oraz prowadzenie rozbudowanych analiz skuteczności działań jeszcze w toku ich trwania.

Przedstawiciele koncernu IBM podkreślają, że nowy pakiet łączy w sobie funkcje klasycznie realizowane przez dwie odmienne kategorie oprogramowania. Integracja narzędzi wspierających tworzenie ofert promocyjnych i ich wysyłkę z aplikacjami pozwalającymi na ocenę skuteczności promocji za pośrednictwem kanałów online ma skutkować istotnym wzrostem efektywności procesów marketingowych. "Połączenie narzędzi wspierających tworzenie internetowych komunikatów z rozwiązaniami ułatwiającymi szybkie analizowanie rezultatów działań promocyjnych pozwoli działom marketingu szybciej reagować na sytuację rynkową" - uważa Craig Hayman, dyrektor generalny działu IBM Industry Solutions. Oprogramowanie IBM Smarter Commerce bazuje na technologiach kilku, należących do IBM firm wyspecjalizowanych w rozwiązaniach marketingu online. Na pakiet IBM Smarter Commerce składają się m.in. narzędzia oparte na rozwiązaniach firm Coremetrics oraz Unica.

Zobacz również:

  • IBM wprowadził do oferty usługę, która integruje jej systemy mainframe z chmurą
W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200