IBM zapowiada nowe rozwiązania wspierające marketing internetowy
- Piotr Waszczuk,
- IDG News Service,
- 10.09.2012, godz. 14:19
Zintegrowany pakiet oprogramowania IBM Marketing Center ma pozwalać na prowadzenie kompleksowych, internetowych kampanii promocyjnych. Usługi oparte na oferowanych wcześniej narzędziach IBM mają wspierać cały proces planowania działań marketingu online - od wyznaczania grupy docelowej, aż po bieżące monitorowanie efektywności.
Oferowane w modelu usługowym narzędzia IBM Smarter Commerce wspierają m.in. projektowanie materiałów marketingu online, precyzyjne kierowane komunikatów oraz prowadzenie rozbudowanych analiz skuteczności działań jeszcze w toku ich trwania.
Przedstawiciele koncernu IBM podkreślają, że nowy pakiet łączy w sobie funkcje klasycznie realizowane przez dwie odmienne kategorie oprogramowania. Integracja narzędzi wspierających tworzenie ofert promocyjnych i ich wysyłkę z aplikacjami pozwalającymi na ocenę skuteczności promocji za pośrednictwem kanałów online ma skutkować istotnym wzrostem efektywności procesów marketingowych. "Połączenie narzędzi wspierających tworzenie internetowych komunikatów z rozwiązaniami ułatwiającymi szybkie analizowanie rezultatów działań promocyjnych pozwoli działom marketingu szybciej reagować na sytuację rynkową" - uważa Craig Hayman, dyrektor generalny działu IBM Industry Solutions. Oprogramowanie IBM Smarter Commerce bazuje na technologiach kilku, należących do IBM firm wyspecjalizowanych w rozwiązaniach marketingu online. Na pakiet IBM Smarter Commerce składają się m.in. narzędzia oparte na rozwiązaniach firm Coremetrics oraz Unica.
Zobacz również: