IBM stawia na efektywność i zwinność działania

Virginia Rometty, dyrektor generalna koncernu IBM, w oświadczeniu skierowanym do ponad 430 tys. pracowników koncernu podkreśliła konieczność zwiększenia szybkości kluczowych procesów biznesowych. Z informacji Wall Street Journal wynika, że komunikat zarządu jest reakcją na słabe wyniki kwartalne koncernu.

Pierwszym krokiem do podniesienia sprawności organizacji ma być wprowadzenie nowych zasad obsługi klientów. Pracownicy IBM mają odpowiadać na zapytania i zgłoszenia klientów w czasie krótszym niż 24 godziny. Ma to być ważny krok w kierunku podniesienia poziomu obsługi, efektywności procesów sprzedażowych i zwiększenia rentowności firmy. Zmiany dotyczyć mają również struktur kierowniczych koncernu.

W ciągu pierwszych trzech miesięcy br. Big Blue wypracował przychody 23,4 mld USD. To o 5% mniej niż w analogicznym okresie poprzedniego roku. Mark Loughridge, wiceprezes IBM ds. finansowych, przyznał, że w pierwszym kwartale nie udało się sfinalizować umów o wartości 400 mln USD.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200