IBM na targach

Po raz pierwszy od momentu otwarcia spółki w naszym kraju, IBM Polska zdecydował się na udział w specjalistycznych targach pracy: Maratonie Firm Konsultingowych w Szkole Głównej Handlowej oraz targach MBA Career Fair organizowanych przez Szkołę Biznesu Politechniki Warszawskiej.

Imprezy odbywające się w tym tygodniu zapewne nie będą ostatnimi, podczas których będzie można zapoznać się z ofertami pracy w IBM. Ma to związek z planami koncernu - jeszcze w tym roku w IBM Polska znajdzie zatrudnienie ponad 100 osób. W ciągu najbliższych czterech lat firma zamierza zwiększać dynamicznie obroty i podwoić liczbę pracowników. Żeby osiągnąć ten cel, zamierza co roku zatrudniać przynajmniej 100 osób. To elementy większej strategii, która, jak dowiedzieliśmy się ze źródeł zbliżonych do firmy, zostanie ogłoszona w połowie kwietnia br.

Wielka kampania rekrutacyjna została zainaugurowana w prasie już miesiąc temu. Spółka szuka fachowców niemal wszystkich specjalności - od programistów, specjalistów ds. sieci po kierowników projektów i specjalistów ds. marketingu.

Zobacz również:

  • Podsumowanie IFA 2023 okiem redakcji Computerworld
  • Facebook bez treści informacyjnych w Kanadzie

Chyba po raz pierwszy w historii działalności w Polsce spółka nie adresuje swoich ogłoszeń jedynie do doświadczonych fachowców. Przynajmniej 10% stanowisk oferowanych w br. zostało stworzonych z myślą o absolwentach. Żeby dotrzeć do tej grupy IBM Polska, prócz uczestnictwa w targach pracy, planuje nowy program praktyk dla studentów.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200