IBM kupuje firmę analityczną
-
- Maciej Obuchowicz,
- 12.07.2000, godz. 11:14
Zdaniem Big Blue, przejęcie to pozwoli mu na uzupełnienie oferty usług przeznaczonych na rynek e-biznesu.
IBM, w ramach umacniania swojej kompleksowej oferty dla firm prowadzących działalność w Internecie, zdecydował się na przejęcie Aragon Consulting Group, amerykańskiej firmy zajmującej się badaniem rynku. Szczegóły finansowe umowy nie zostały ujawnione.
Zdaniem przedstawicieli IBM-a, przejęcie to pozwoli firmie na uzupełnienie oferty jej usług przeznaczonych na rynek e-biznesu, która ma obejmować zakres od tworzenia strategii przedsiębiorstw i usług marketingowych po pełną integrację z tzw. systemami zaplecza.
Aragon Consulting Group, założona w 1992 r., obsługuje duże korporacje w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie i Wlk. Brytanii. Specjalizuje się w badaniach różnych segmentów rynku, opracowywaniem nowych produktów i umacnianiem marki.