IBM bardziej partnerski

IBM rozszerza europejski program PartnerWorld dla dystrybutorów komputerów osobistych i resellerów serwerów intelowskich.

IBM rozszerza europejski program PartnerWorld dla dystrybutorów komputerów osobistych i resellerów serwerów intelowskich.

IBM rozszerza europejski program PartnerWorld dla dystrybutorów komputerów osobistych i resellerów serwerów intelowskich xSeries. Dołączą oni do pozostałych członków PartnerWorld w grupach – Systemy, Usługi, Oprogramowanie, Systemy Osobiste (Personal Systems), Developerzy, liczących razem 90 000 firm na świecie.

Zobacz również:

  • Facebook bez treści informacyjnych w Kanadzie
  • Jak CIO może wesprzeć budowanie ekosystemu partnerów innowacji

PartnerWorld jest połączonym programem marketingowym i programem wsparcia mającym na celu pomoc w sprawniejszym i bardziej efektywnym działaniu partnerów firmy. Struktura PW jest oparta na modelu - im więcej partner inwestuje we współpracę z IBM, tym większe są jego korzyści. Są trzy poziomy uczestnictwa w programie – Member, Advanced i Premier.

Partnerzy handlowi należący do PW korzystają z usług wsparcia marketingowego i sprzedażowego, edukacyjnego i szkoleniowego, przed- i posprzedażnego wsparcia technicznego, programów motywacyjnych, promocji i wsparcia finansowego. Udział w programie partnerskim umożliwia dostęp do kanałów informacyjnych IBM – oferujących informacje o produktach i branży, dostęp do dedykowanego portalu internetowego i zaproszeń na imprezy i konferencje partnerskie. Wszyscy członkowie PartnerWorld mają również dostęp do wyników badań oceniających zadowolenie klienta.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200