IBM CRM Management Service

IBM Global Service uruchomiła usługę CRM, która ma przyspieszać proces wdrażania, uruchamiania i rozwijania aplikacji CRM.

IBM Global Service uruchomiła usługę CRM, która ma przyspieszać proces wdrażania, uruchamiania i rozwijania aplikacji CRM.

Usługa IBM o nazwie CRM Management Service, adresowana do przedsiębiorstw średnich i dużych, zapewnia szereg opcji, w tym: implementację, zarządzanie i hosting aplikacji marketingu, sprzedaży i obsługi klienta, logikę biznesową i raportowanie oraz usługi Call Center. IBM oferuje także kastomizowane produkty do integrowania istniejących aplikacji CRM z całym zapleczem biznesowym.

Zobacz również:

  • Salesforce zainwestuje 500 milionów dolarów w generatywną AI
  • Projektowanie zorientowane na użytkownika - Polska powyżej europejskiej średniej

Usługa pozwala na wybór podstawowego pakietu CRM spośród dostępnych na rynku rozwiązań Siebel Systems, PeopleSoft, SAP czy innych i uzupełnienie ich o elementy niezbędne do współdziałania systemu z całą infrastrukturą biznesową przedsiębiorstwa. Firmy wdrażające systemy CRM mają trudności z ich implementacją i integracją, ponieważ ma on wpływ na wszystkie elementy biznesu: sprzedaż, marketing, usługi czy kooperacja. Implementacja i integracja CRM to nie tylko zmiana oprogramowania, jest to również zmiana sposobu prowadzenia biznesu, co jest jednym z czynników zniechęcających do szerszego wdrażania systemów CRM.

Według IDC rynek CRM ma zwiększyć swoje obroty z 26,2 mld USD w 2000 r. do 36 mld w 2002 r.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200