Hosting po polsku
- Paweł Szczepaniak,
- 16.11.2011, godz. 09:00
Współdzielony dla większości
Oferta hostingu współdzielonego jest wykorzystywana przez większość klientów. Prawda jest taka, że wydajniejszych rozwiązań poszukują głównie klienci z rozbudowanymi i często oglądanymi serwisami. Dla nich firmy hostingowe oferują usługi dodatkowe - w postaci dedykowanych aplikacji - np. sklep, program do fakturowania, kreator stron WWW, dziennik, galeria czy blog.
Polecamy: Joomla 1.7 - więcej niż CMS
W przypadku home.pl z usługi sklepu internetowego, dostępnego w pakiecie ze sklepem i pocztą internetową, korzysta już 3000 firm. Usługi dodatkowe, oferowane bezpłatnie lub za drobną opłatą z hostingiem, pozwalają także na podniesienie sprzedaży firmie NetArt.
"Poszerzenie oferty o usługi dodatkowe było naturalnym krokiem, wynikającym z potrzeb klientów. Sama usługa hostingowa jest pewną platformą, podstawowym narzędziem, w ramach którego klienci prowadzą swoje aktywności - dostarczenie konkretnych usług w ramach tej platformy pozwala lepiej i w sposób zintegrowany wykorzystywać ją przez klientów" - twierdzi Krzysztof Jagliński, dyrektor ds. marketingu i sprzedaży w NetArt. - "Chcemy umożliwiać realizowanie konkretnych potrzeb, a nie wyłącznie dostarczać rozwiązanie technologiczne".
Polecamy: VoIP - jak ominąć pułapki?
Polecamy: Centrum danych i chmura w wersji open source