Hipermarket internetowy ToTu usprawnia system płatności

Internetowe Centrum Handlowe ToTu we współpracy z PolCardem zaoferowały klientom autoryzację transakcji, dokonywanych za pomocą kart płatniczych w trybie online. Jest to już 13 firma, z którą od listo...

Internetowe Centrum Handlowe ToTu we współpracy z PolCardem zaoferowały klientom autoryzację transakcji, dokonywanych za pomocą kart płatniczych w trybie online. Jest to już 13 firma, z którą od listopada ub.r. PolCard zawarł taką umowę. Jak podkreślają przedstawiciele firmy, nowy sposób płatności podnosi bezpieczeństwo transakcji.

ToTu współpracuje obecnie z 15 sklepami na terenie całego kraju: w Bielsku-Białej, Częstochowie, Katowicach, Krakowie, Olsztynie, Poznaniu, Opolu, Warszawie, we Wrocławiu i Zielonej Górze. W pierwszej połowie marca mają do nich dołączyć kolejne cztery - w Kielcach, Lublinie, Łodzi i Sosnowcu.

Zobacz również:

Serwis oferuje szeroki asortyment towarów, począwszy od produktów spożywczych, aż po artykuły gospodarstwa domowego. Klienci mogą składać zamówienia online codziennie w godzinach 7.00-20.00. Ich realizacja ma - wg zapewnień przedstawicieli ToTu - nie przekraczać na terenie Warszawy 2 godz., a w najdalszym zakątku kraju 72 godz. Dostawy realizuje firma Spedpol (powyżej 300 zł dostawa jest bezpłatna). System sklepu lokalizuje strefę zamieszkania na podstawie kodu pocztowego i odpowiada za bieżącą aktualizację cen. Te ostatnie nie różnią się od cen towarów sprzedawanych w tradycyjnych sklepach.

Otwarcie hipermarketu internetowego ToTu miało miejsce w połowie 1997 r. Początkowo mogli z niego korzystać jedynie mieszkańcy Poznania. Jego oferta od tego czasu zwiększyła się z 12 do 130 tys. produktów.