Halo to urząd
- (am),
- 16.12.2008
Centrum Informacyjno-Konsultacyjne Służb Zatrudnienia „Zielona linia” to nowy projekt realizowany przez białostocki urząd pracy we współpracy z Centrum Rozwoju Zasobów Ludzkich przy Ministerstwie Pracy i Polityki Społecznej.
Centrum Informacyjno-Konsultacyjne Służb Zatrudnienia „Zielona linia” to nowy projekt realizowany przez białostocki urząd pracy we współpracy z Centrum Rozwoju Zasobów Ludzkich przy Ministerstwie Pracy i Polityki Społecznej.
Jego koszt wyniesie 24 mln zł, 85% przedsięwzięcia finansuje Europejski Fundusz Społeczny. Całkowity koszt projektu obejmuje m.in. zakup sprzętu telefonicznego i komputerowego oraz wynajem i adaptację odpowiednich pomieszczeń, ponieważ urząd nie dysponuje odpowiednim miejscem. Centrum powinno ruszyć w 2009 r.
wyniesie koszt budowy Centrum Informacyjno-Konsultacyjnego Służb Zatrudnienia „Zielona linia” w woj. białostockim.
Z kolei w poznańskim urzędzie miasta powstał pomysł stworzenia call center, które będzie udzielać informacji o zasadach rejestracji pojazdów, zameldowania oraz zgłoszeń urodzin i zgonów, należących do kompetencji trzech wydziałów: spraw obywatelskich, komunikacji oraz Urzędu Stanu Cywilnego.