HP sprzedaje w sieci

Dziś uruchomiono sklep internetowy HP Polska. Witryna jest oparta na istniejącym wcześniej sklepie CompaqPlus, który zintegrowano z systemem CRM w HP. Firma będzie tą drogą sprzedawać sprzęt klientom indywidualnym oraz małym i średnim przedsiębiorstwom.

Dziś uruchomiono sklep internetowy HP Polska. Witryna jest oparta na istniejącym wcześniej sklepie CompaqPlus, który zintegrowano z systemem CRM w HP. Firma będzie tą drogą sprzedawać sprzęt klientom indywidualnym oraz małym i średnim firmom, ale jak zapewnia - chce uniknąć wojny cenowej z własnymi partnerami. Witryna jest oparta na istniejącym wcześniej sklepie CompaqPlus, który zintegrowano z systemem CRM w HP.

Sklep Hewlett-Packard Polska działa pod adresem www.sklep.hp.com.pl. Jak powiedział Andrzej Sowiński, dyrektor działu komputerowych systemów osobistych w HP Polska, firma wychodzi w ten sposób naprzeciw zapotrzebowaniu użytkowników z rynku MSP, a e-sklep ma stanowić uzupełnienie oferty dystrybucyjnej. Oferta obejmuje produkty HP i Compaqa dla użytkowników indywidualnych oraz na rynek małych i średnich firm: komputery osobiste i serwery, komputery przenośne, komputery kieszonkowe, peryferia, aparaty cyfrowe, monitory i projektory.

Zobacz również:

  • Chińskie drony wycofane z Rosji i Ukrainy
  • Microsoft prezentuje Viva Sales - inteligentny dodatek do CRM
  • Elon Musk może wreszcie dopiąć swego i stać się właścicielem Twittera

Dostawa jest realizowana bezpłatnie, płatności można dokonać przelewem bankowym, kartą bądź przy odbiorze. Transakcje kartą autoryzuje eCard. Czas realizacji zamówień ma wynosić do 3 dni roboczych. Zamówienie można także złożyć telefonicznie w Centrum Obsługi Klienta HP.

Uruchomienie przez firmę własnego kanału internetowego dedykowanego rynkowi SOHO może nie zostać odebrane najlepiej przez partnerów handlowych HP. Firma posiada pięciu partnerów sprzedających w sieci. „Traktujemy sklep wyłącznie w kategoriach uzupełnienia dotychczasowej dystrybucji - nie zamierzamy budować modelu sprzedaży bezpośredniej. Dlatego e-sklep będzie pozycjonowany na równi z innymi kanałami. Nie będziemy walczyć cenowo z partnerami - promocje w obu kanałach będą skoordynowane” - zapewnia Dominika Krzyżanowska, rzecznik HP. Ponadto sklep będzie sprzedawał wyłącznie pudełka; po wartość dodaną, jak konfiguracja sprzętu czy integracja, klienci będą przekierowywani do najbliższych im partnerów HP.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200