HP chce zdobyć nowy rynek

Hewlett-Packard przedstawił drukarkę Digital Press 6600, zaprojektowaną z myślą o tzw. rynku komercyjnego wydruku.

Hewlett-Packard zaprezentował nową drukarkę - Digital Press 6600, przeznaczoną dla odbiorców komercyjnych, zajmujących się wydrukiem. Digital Press 6600 może drukować w ciągu minuty 34 strony w kolorze lub 68 stron w trybie dwukolorowym. Urządzenie ma pojawić się w sprzedaży już latem. Jak podają przedstawiciele firmy, pojawiły się już pierwsze zamówienia na Digital Press 6600.

Hewlett-Packard jest obecnie jednym z wiodących producentów drukarek atramentowych i laserowych dla biznesu oraz indywidualnych konsumentów. Produkcja Digital Press 6600 stanowi część strategii firmy, zakładającej zdobycie również części rynku komercyjnego wydruku. Firma ma zamiar konkurować z innymi producentami takiego sprzętu dzięki lepszemu oprogramowaniu i usługom drukowania opartym na Internecie.

Zobacz również:

  • Z peryferiów do centrum

Jako przykłady nowych usprawnień i usług opartych na Internecie przedstawiciele firmy podają np. zadania wydruku generowane na podstawie zamówień składanych przez sieć i personalizowanych zgodnie z potrzebami konkretnego odbiorcy. Hewlett-Packard planuje wprowadzenie dodatkowych technologii opartych na sieci, które staną się częścią pakietu oprogramowania HP Web Submission Manager.