HP Software: nowa marka produktów
- (job),
- 20.11.2006
Po zakończeniu przejęcia Mercury Interactive HP rozpoczyna porządkowanie oferty narzędzi z obszaru Business Technology Optimalization (BTO).
Po zakończeniu przejęcia Mercury Interactive HP rozpoczyna porządkowanie oferty narzędzi z obszaru Business Technology Optimalization (BTO).
Przyjęty przez zarząd plan zakłada stopniowe wycofywanie z rynku marek OpenView i Mercury, które zastąpi wspólna linia produktów HP Software. O strategii w zakresie budowy nowej, zunifikowanej oferty systemów BTO poinformował Tom Hogan, wiceprezes ds. oprogramowania w HP. Jak zapewniają przedstawiciele koncernu, oferta obu firm doskonale uzupełnia się. HP koncentruje się na systemach do zarządzania usługami IT. Mercury z kolei przoduje w rozwiązaniach do zarządzania aplikacjami i narzędziach usprawniających wdrażanie architektury SOA.
Wzmocnieniu pozycji HP w segmencie systemów do zarządzania i optymalizacji infrastruktury biernie nie chcą przyglądać się konkurenci. IBM ogłosił, że klientom HP i Mercury oferuje 25% zniżki w przypadku migracji do Tivoli.