Great Plains Polska: wzrost przychodów o 9 proc.

Spółka w zakończonym 31 maja 2004 roku finansowym zanotowała 50-proc. wzrost liczby sprzedanych systemów klasy ERP. O 30 proc. wzrosła wartość sprzedanych rozwiązań. Przychody spółki sięgnęły 13 mln zł, o 9 proc. więcej niż w roku ubiegłym.

W okresie od czerwca 2003 do końca maja 2004 GPP sprzedała prawie 60 systemów Microsoft Business Solutions Great Plains w wersji Professional i Standard. W ciągu pół roku od wprowadzenia systemu na rynek do sieci dystrybucyjnej przystąpiło 40 partnerów. Great Plains Software Polska sprzedał także sześć systemów Logotec CRM9000 Web Edition. Ponad 150 klientów kupiło przeznaczony dla małych firm system SM-BOSS.

Jak podaje spółka, największa umowa na sprzedaż systemu Microsoft Great Plains Professional została zawarta z Action (100 jednoczesnych użytkowników). Zakończenie, tego realizowanego przez Ster-Projekt wdrożenia, planowane jest na koniec sierpnia br. Drugim, zrealizowanym dużym wdrożeniem tego pakietu była instalacja w stoczni NOWA w Szczecinie dla 72 jednoczesnych użytkowników.

Zobacz również:

  • Trendy i wyzwania dla przedsiębiorców w 2024 roku – ekspercka analiza Comarch

- W rozpoczętym roku finansowym mamy nadzieję pozyskać co najmniej 20-30 nowych klientów na CRM oraz ok. 100 klientów na systemy ERP. Planujemy również wprowadzić do sprzedaży co najmniej 2 nowe linie produktowe związane ze wspomaganiem zarządzania przedsiębiorstwem, a na wiosnę 2005 roku nową wersję MBS Great Plains 8.0 - powiedział Ryszard Sadowski, prezes Great Plains Polska.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200