Gorąca linia Microsofta

Od 1 października Microsoft Corp. oferuje (niestety, tylko w USA) pomoc techniczną przez 24 godz. na dobę.

Od 1 października Microsoft Corp. oferuje (niestety, tylko w USA) pomoc techniczną przez 24 godz. na dobę. Program wsparcia w jednej wersji jest dostępny dla administratorów systemów informacyjnych, producentów oraz niektórych klientów. Odbiorcami tego programu, nazwanego Premier Support, mogą być w zasadzie tylko firmy z listy Fortune 1000. Otrzymują one przywilej uzyskania od Microsofta wszelkiej technicznej pomocy natychmiast. Druga wersja programu pomocy przeznaczona jest dla pozostałych użytkowników i różni się tym, że nie oferuje usług natychmiast, a jedynie priorytetową możliwość połączenia z serwisem Microsoftu.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200