Globalna firma usługowa napędza wzrost dzięki optymalizacji Oracle EBS, płac, JDE i obsługi baz danych

„Przesiedliśmy się na Rimini Street, ponieważ ryzyko było niskie i wiedzieliśmy, że uzyskane oszczędności finansowe będą ogromną korzyścią. Gdy doświadczyliśmy znacznie lepszego wsparcia niż mieliśmy wcześniej, nasza decyzja została potwierdzona. Od tego czasu znacznie rozszerzyliśmy nasz globalny zasięg dzięki obsłudze Rimini Street”.

Simon Lytton, dyrektor ds. aplikacji globalnych, BrandSafway

Wyzwania

Firma BrandSafway zdecydowała się wstrzymać oczekującą aktualizację systemu Oracle E-Business Suite 11i do wersji 12. Swoje zasoby skoncentrowała natomiast na ulepszeniu podstawowego systemu Oracle 11i, jednocześnie wdrażając go globalnie w kilkunastu krajach. Po podjęciu strategicznej decyzji o wstrzymaniu aktualizacji do wersji R12, firma musiała znaleźć organizację, która zajęłaby się obsługą systemu EBS 11i w całej firmie, w tym płac.

Rozwiązanie Rimini Street

Po dokładnym procesie weryfikacji, BrandSafway zdecydował się skorzystać z usług Rimini Street w celu wsparcia systemu EBS. Firma oparła tę decyzję o kilka kluczowych czynników. Po pierwsze, BrandSafway potrzebował wsparcia dla zmodyfikowanego kodu, a Rimini Street obsługuje personalizacje bez dodatkowych opłat. Po drugie, globalne wdrożenie EBS wymaga ciągłych, globalnych aktualizacji i lokalizacji systemu w zakresie podatków, przepisów prawnych i regulacyjnych, które również zapewnia Rimini Street. Po trzecie, zespół BrandSafway potrzebował też proaktywnego partnera, który wybiegałby w przyszłość w poszukiwaniu nadchodzących zmian, a nie jedynie reagował na pilne problemy. Wreszcie, BrandSafway wymagał też spersonalizowanego wsparcia ze strony Głównego Inżyniera Wsparcia (PSE – Primary Support Engineers). Rimini Street przydziela każdemu ze swoich klientów określonego, regionalnego PSE wspieranego przez zespół ekspertów funkcjonalnych i technicznych.

Korzyści dla klienta

Uzyskanie kontroli nad strategią rozwoju oprogramowania korporacyjnego: aby zachować wsparcie dla EBS, EBS Payroll, JD Edwards i Oracle Database nie są wymagane żadne wymuszone aktualizacje. Zespół ma pełną elastyczność w zakresie aktualizacji – jeśli i kiedy ma ona sens biznesowy.

Inwestycja w analitykę biznesową i elektroniczne fakturowanie: zaoszczędzone na rocznych opłatach konserwacyjnych i unikaniu aktualizacji pieniądze są przekierowywane na projekty, które napędzają rozwój firmy.

Możliwość realizacji strategii dostosowywania systemu EBS: personalizacje klienta są obsługiwane bez dodatkowych opłat.

Branża

Usługi biznesowe i profesjonalne, energia i usługi komunalne, produkcja

Lokaliacja

Siedziba główna znajduje się w Kennesaw w stanie Georgia w USA, a obiekty firmy na całym świecie.

Pracownicy

32 000+

Aplikacje

Oracle E-Business Suite 11.5.10.2 z obsługą kadr/płac

Platformy technologiczne

Internet Application Server 1.0.2.2.2, Oracle Database 9.1.2, 11.2.0.3.0; JD Edwards A8.1 Cume 2 Oracle Enterprise Linux 5.1; Oracle Enterprise Linux 6; Red Hat Enterprise Linux 4U7

Rozwiązania Rimini Street

Raport

Transformacja cyfrowa i priorytety wydatków w obszarze IT

Rimini Street, globalny dostawca oprogramowania i wiodący usługodawca zewnętrzny zapewniający usługi wsparcia dla oprogramowania Oracle i SAP oraz partner Salesforce, sprawdził – przy wsparciu Dimensional Research – jak dyrektorzy finansowi postrzegają transformację cyfrową oraz jak wyglądają ich priorytety w zakresie wydatków na...

Dowiedz się więcej

Raport

Rynek wsparcia zewnętrznego firm trzecich przechodzi do głównego nurtu

Third-party support (niezależne wsparcie techniczne) definiowane jest jako wsparcie dla aplikacji korporacyjnych, które normalnie byłoby świadczone przez dostawcę danego oprogramowania w ramach umowy licencyjnej na oprogramowanie. Często tak jednak nie jest, dlatego powstaje coraz więcej firm oferujących third-party support. Rynek...

Dowiedz się więcej

e-book

Sprawdzone korzyści po wdrożeniu third-party support

Kiedy przejdziemy na third-party support dla oprogramowania, zyskujemy wiele korzyści. Jak podaje Rimini Street, koszty utrzymania oprogramowania mogą zmaleć nawet o 90%, przy jednoczesnym korzystaniu z wyższego poziomu samej obsługi związanej ze wsparciem technicznym.

Dowiedz się więcej

Dowiedz się więcej.

Zapraszamy do rozmowy.

Kontakt