„Przesiedliśmy się na Rimini Street, ponieważ ryzyko było niskie i wiedzieliśmy, że uzyskane oszczędności finansowe będą ogromną korzyścią. Gdy doświadczyliśmy znacznie lepszego wsparcia niż mieliśmy wcześniej, nasza decyzja została potwierdzona. Od tego czasu znacznie rozszerzyliśmy nasz globalny zasięg dzięki obsłudze Rimini Street”.
Simon Lytton, dyrektor ds. aplikacji globalnych, BrandSafway
Wyzwania
Firma BrandSafway zdecydowała się wstrzymać oczekującą aktualizację systemu Oracle E-Business Suite 11i do wersji 12. Swoje zasoby skoncentrowała natomiast na ulepszeniu podstawowego systemu Oracle 11i, jednocześnie wdrażając go globalnie w kilkunastu krajach. Po podjęciu strategicznej decyzji o wstrzymaniu aktualizacji do wersji R12, firma musiała znaleźć organizację, która zajęłaby się obsługą systemu EBS 11i w całej firmie, w tym płac.
Rozwiązanie Rimini Street
Po dokładnym procesie weryfikacji, BrandSafway zdecydował się skorzystać z usług Rimini Street w celu wsparcia systemu EBS. Firma oparła tę decyzję o kilka kluczowych czynników. Po pierwsze, BrandSafway potrzebował wsparcia dla zmodyfikowanego kodu, a Rimini Street obsługuje personalizacje bez dodatkowych opłat. Po drugie, globalne wdrożenie EBS wymaga ciągłych, globalnych aktualizacji i lokalizacji systemu w zakresie podatków, przepisów prawnych i regulacyjnych, które również zapewnia Rimini Street. Po trzecie, zespół BrandSafway potrzebował też proaktywnego partnera, który wybiegałby w przyszłość w poszukiwaniu nadchodzących zmian, a nie jedynie reagował na pilne problemy. Wreszcie, BrandSafway wymagał też spersonalizowanego wsparcia ze strony Głównego Inżyniera Wsparcia (PSE – Primary Support Engineers). Rimini Street przydziela każdemu ze swoich klientów określonego, regionalnego PSE wspieranego przez zespół ekspertów funkcjonalnych i technicznych.
Korzyści dla klienta
Uzyskanie kontroli nad strategią rozwoju oprogramowania korporacyjnego: aby zachować wsparcie dla EBS, EBS Payroll, JD Edwards i Oracle Database nie są wymagane żadne wymuszone aktualizacje. Zespół ma pełną elastyczność w zakresie aktualizacji – jeśli i kiedy ma ona sens biznesowy.
Inwestycja w analitykę biznesową i elektroniczne fakturowanie: zaoszczędzone na rocznych opłatach konserwacyjnych i unikaniu aktualizacji pieniądze są przekierowywane na projekty, które napędzają rozwój firmy.
Możliwość realizacji strategii dostosowywania systemu EBS: personalizacje klienta są obsługiwane bez dodatkowych opłat.
Branża
Usługi biznesowe i profesjonalne, energia i usługi komunalne, produkcja
Lokaliacja
Siedziba główna znajduje się w Kennesaw w stanie Georgia w USA, a obiekty firmy na całym świecie.
Pracownicy
32 000+
Aplikacje
Oracle E-Business Suite 11.5.10.2 z obsługą kadr/płac
Platformy technologiczne
Internet Application Server 1.0.2.2.2, Oracle Database 9.1.2, 11.2.0.3.0; JD Edwards A8.1 Cume 2 Oracle Enterprise Linux 5.1; Oracle Enterprise Linux 6; Red Hat Enterprise Linux 4U7