Getin prezentuje system eAGENT
- Jarosław Ochab,
- 23.05.2001, godz. 12:05
Opracowane przez firmę rozwiązanie oparte jest na platformie Exchange i służy do zarządzania pracą grupową. eAgent przeznaczony głównie do wspierania pracy działów dystrybucyjnych i handlowych.
Podczas zorganizowanej przez Microsoft imprezy Industry Solutions Days Wiosna 2001 Getin prezentuje autorski system do zarządzania pracą grupową eAGENT. System oparty na platformie Exchange i Outlook służy do wspierania pracy działów dystrybucyjnych i handlowych. Opracowane przez firmę rozwiązanie jest przeznaczone do zarządzania komunikacją pomiędzy centralą firmy a jej oddziałami i przedstawicielami handlowymi. Jak zapewnia producent, eAGENT umożliwia kierownictwu firm łatwe analizowanie aktywność i skuteczności handlowców oraz planowanie ich zadań.
eAGENT oferowany jest również w modelu ASP. Jak utrzymuje producent, w procesie tworzenia systemu wykorzystano wyniki badań przeprowadzonych przez Getin wśród wybranej grupy klientów, prowadzonego przez firmę Centrum e-biznesu.
Zobacz również: