Getin prezentuje system eAGENT

Opracowane przez firmę rozwiązanie oparte jest na platformie Exchange i służy do zarządzania pracą grupową. eAgent przeznaczony głównie do wspierania pracy działów dystrybucyjnych i handlowych.

Podczas zorganizowanej przez Microsoft imprezy Industry Solutions Days Wiosna 2001 Getin prezentuje autorski system do zarządzania pracą grupową eAGENT. System oparty na platformie Exchange i Outlook służy do wspierania pracy działów dystrybucyjnych i handlowych. Opracowane przez firmę rozwiązanie jest przeznaczone do zarządzania komunikacją pomiędzy centralą firmy a jej oddziałami i przedstawicielami handlowymi. Jak zapewnia producent, eAGENT umożliwia kierownictwu firm łatwe analizowanie aktywność i skuteczności handlowców oraz planowanie ich zadań.

eAGENT oferowany jest również w modelu ASP. Jak utrzymuje producent, w procesie tworzenia systemu wykorzystano wyniki badań przeprowadzonych przez Getin wśród wybranej grupy klientów, prowadzonego przez firmę Centrum e-biznesu.

Zobacz również:

  • Telegram chce, aby z jego usługi zaczął korzystać biznes
W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200