Getin Service Provider uruchomiła centrum e-biznesu

Firma Getin Service Provider uruchomiła centrum e-biznesu dla małych i średnich przedsiębiorstw.

Wrocławska firma Getin Service Provider uruchomiła 30 sierpnia centrum e-biznesu dla małych i średnich przedsiębiorstw korzystających z technologii Microsoftu. Podstawowym założeniem powstałego centrum jest oferowanie platformy e-commerce. Oferta Getin powstała w oparciu o technologię firmy Microsoft przygotowanej pod kątem rozwoju e-biznesu przeznaczonego dla branży telekomunikacyjnej. W jej skład wchodzi wszystko co ma związek z e-commerce począwszy od prostych witryn handlowych pozwalających na generowanie zamówień, do rozwiązań polegających na uruchamianiu zaawansowanych systemów transakcyjnych pozwalających na prowadzenie działalności handlowej on-line za pośrednictwem internetowych sklepów obsługujących systemy magazynowe, finansowe, księgowe oraz fakturowe. Więcej informacji o szczegółach związanych z funkcjonowaniem nowego centrum można znaleźć pod adresem www.getin.pl

Getin Service Provider

tel.: (71) 347 57 50

fax: (71) 347 57 99

e-mail: [email protected]

www.getin.pl

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200